18. april 2007

Brug af rss-reader

Ja, som jeg skrev i mit sidste indlæg, har jeg længe brugt rss-readers. Før jeg endte med at bruge Google Reader, har jeg bl.a. forsøgt mig med Bloglines og forskellige programmer jeg har haft downloadet til mine pc'er. Men jeg er endt med at bruge Google Reader fordi den er overskuelig, intuitiv og så har jeg adgang til den overalt.

Jeg forsøger at følge med i rigtigt mange blogs - lige nu er jeg oppe på omkring 120 stykker af blandet indhold indenfor biblioteksverdenen, it, personlige, tegneserier, Harry Potter og lidt forskelligt andet. Det er alt for mange til at jeg når at få læst alt, så der er nogle blogs, jeg oftere kigger på end and andre. Man får hurtigt nogle favoritter, som man ved, har nogle gode indlæg.

Her er et par eksempler på, hvad jeg følger med i:

Ovre i højre side af bloggen et stykke nede kan du se nogle af de indlæg, jeg i Google Blogger har valgt at share - dvs. at dele med andre, fordi jeg har fundet dem interessante af den ene eller anden grund.

Ingen kommentarer: