27. april 2007

Messenger og GoogleTalk

Jeg har længe anvendt Messenger til at holde kontakt med veninder, familie og kollegaer. Det er genialt til den hurtige respons - og samtidig at kunne se, om man forstyrrer ved at kontakte en person eller ej. Og så er jeg vild med alle de ekstra ting, der i programmet - jeg elsker med personalisering! Jeg vil ikke bare have en standardbaggrund eller et standardikon - jeg vil have noget, der skiller sig lidt ud fra alle andres. Også derfor min blog ikke har et standardudseende :-D

GoogleTalk har jeg brugt lidt via den indbyggede i Gmail. Den er uden dikkedarer og der er adgang til den overalt uden at skulle downloade et program. Jeg har installeret GoogleTalk her på arbejde, men den er nok en tand for kedelig til at jeg kommer til at bruge den fremover. Dertil er jeg for forvænt med Messengers sjovere funktioner :-)

Ingen kommentarer: