11. april 2007

Klar, parat, start

Så er 23 ting gået i gang. Jeg har oprettet denne blog for efterhånden et stykke tid siden og har leget lidt med dens udseende. Lige nu ser den ikke helt ud som jeg vil have det - sådan kan det gå, når man eksperimenterer for meget :-)

At blogge er i sig selv meget nemt: Det tager ingen tid at oprette sig og komme i gang - det er mere det med at finde noget relevant at skrive om, der er problemet. Jeg har et par gange forsøgt mig som blogger, men indtil videre er det kun blevet ved forsøget. Men jeg er selv ivrig blog-læser og følger med i adskillige private, biblioteks- og it-relaterede blogs hver dag. For det er en virkeligt smart måde at holde sig opdateret på! Og der er så mange gode blogs derude, at det kan være svært at nå at følge med i alle.

Vi ses i næste uge :-)

Update: Så har bloggen fået et lidt bedre look :-)

1 kommentar:

Arendse Lehn Weile sagde ...

Din side ser bare så flot ud og meget lyserød :-D