29. maj 2007

BibBetty Bing i Second Life

Jeg har allerede været et stykke tid i Second Life i forbindelse med Info Island.dk projektet. Kunne bruge en masse tid på at shoppe hår og tøj derinde, hvis jeg ville ofre penge på det. Men har da fået samlet noget forskelligt sammen. Lidt penge har jeg tjent ved at sidde ned forskellige steder. Det er meget rart med bare lidt få skillinger, for der er en del ting man kan købe for bare 1 linden dollar.

Som ny i Second Life kan jeg anbefale at læse Natalia's Second Life Diary Blog. Der er mange gode guider og så besøger hun hver dag et nyt sted i SL.



Created with Paul's flickrSLiDR.

På billederne har jeg besøgt InfoIsland.dk huset, Ungdomshuset, Tolkien verden og shoppet lidt nyt tøj :-)
Tilføj mig gerne som ven - dem kan man ikke få for mange af :-)

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Jeg skal nok blive din ven hurtigst muligt, men det kniber lidt lige nu med at nå SL. Til gengæld er det jo altid en fornøjelse at komme ind på din blog. Du har altid noget nyt, som fænger mig. Bliv ved med det :-)