22. maj 2007

Blogmusik

Så har jeg leget lidt med Blogmusik og oprettet mig en playliste. Fordelen ved denne er, at man kan høre lige netop de sange man godt kan lide. Men samtidigt får man ikke lært noget nyt at kende, som man gør ved Last.fm. En kombination af de to afspillere ville være perfekt! Nogle gange kan det være rart bare at høre ens favorit-sange uden at skulle høre på andre mere eller mindre sange, mens andre gange kan det være rart bare at sætte noget over og blive positivt overrasket, hvis man kan lide det.


Jeg er dog ikke helt sikker på, at min dab-radio endnu bliver udskiftet, selvom det nu er rart at kunne spole hen over en elendig sang :-)

2 kommentarer:

Serendip sagde ...

Hejsa
Jeg synes det er fedt, som du leger med templates'. Men jeg kan ikke finde ud af det:( Har ellers fulgt deres instruktioner... Mon der er noget jeg har overset??

Betina sagde ...

Tak :-)

Tror måske du finder templates, der passer til den gamle version af Blogger og du bruger den nye - eller omvendt. Men vi kan da kigge på det i næste uge :-)