4. maj 2007

Flickr


Tikki
Originally uploaded by snovsine.
Jeg har allerede en konto hos Flickr og har leget lidt med det. Jeg har et digitalkamera og tager tit billeder, men jeg bruger Googles Picasa til at lægge mine billeder på nettet med. Det er så nemt, når man har en Google account.

Flickr er smart til at finde billeder til forskellige formål. Men jeg er nogle gange i tvivl om ophavsret, så jeg er ikke meget for at bruge andres billeder.

Billedet er af mine forældres hundehvalp, de fik i går. Hun er nok blevet lidt større siden jeg tog billedet, for dengang var hun kun seks uger. Jeg glæder mig til at komme på besøg og lege med hende :-) Billedet er sat ind med Flickrs blogging tool, hvilket næsten gik helt smertefrit. Der var lige en enkelt gang, hvor jeg fik klikket mig for hurtigt videre og endte i en blindgyde. Men så er det godt at man kan bruge tilbage-knappen og så kørte det som det skulle :-)

Ingen kommentarer: