21. maj 2007

Last.fm

Så har jeg leget lidt med Last.fm. Jeg har haft den downloaded tidligere og har også prøvet Yahoos musiktjeneste. Men det er ikke noget, jeg er blevet fanget af. Nok fordi jeg ikke er så interesseret i musik generelt.

Jeg synes det er lidt irriterende at man ikke kan vurdere musik på andre måder end ved enten at elske eller hade det. Og så har jeg ikke fundet ud af, hvordan man kombinerer flere musiktyper. Jeg kan heller ikke få lov til at lytte til min Personal radio... Men det kan være det kommer, når jeg har lyttet lidt mere til den - er bare lidt utålmodigt anlagt engang imellem ;-)

Kan da lige reklamere lidt for Iron Fire, som en af min kærestes kammerater er med i :-)

Her er min radiokanal. Jeg indrømmer det - jeg er Take That fan og glæder mig meget til at skulle til koncert med dem for første gang den 17. november!


Ingen kommentarer: